Marketingové dovednosti pro obchodníky

Marketingové dovednosti pro obchodníky

Základní informace o kurzu Marketingové dovednosti pro obchodníky

Zaměření: Management a osobní rozvoj / LinkedIn a marketing Zaměření: Management a osobní rozvoj / LinkedIn a marketing
Časový rozsah: 6 hodin Časový rozsah: 6 hodin
Úroveň kurzu: začátečník Úroveň: 1 = začátečník
Online forma kurzu: ANO Online forma kurzu: ANO
Prezenční forma kurzu: ANO Prezenční forma kurzu: ANO
Počet absolventů: 79 Počet úspěšných absolventů: 79

Kurz zaměřený na rozvoj marketingových dovedností se zvláštním důrazem na analýzu trhu a využívání sociálních sítí.

Kurz zaměřený na rozvoj marketingových dovedností se zvláštním důrazem na analýzu trhu a využívání sociálních sítí.

Lektor/ka Lektor/ka: Veronika Lencová, MBA., Ph.D.Veronika Lencová, MBA., Ph.D.

Zaměření a cíle kurzu Marketingové dovednosti pro obchodníky

Pro koho je kurz určený?

target •Obchodní zástupci a manažeři •Specialisté na marketing a propagaci •Pracovníci zahraničního a tuzemského obchodu •Každý, kdo chce posílit své dovednosti v oblasti marketingu
content •Marketingová analýza a strategie – propojení firemní strategie s marketingem •Analýza trhu a revize marketingových postupů •Nastavení marketingových aktivit a jejich vyhodnocování •Vytváření marketingových person a segmentace zákazníků •Externí marketing a vyhledávání informací •Sociální sítě jako komunikační kanál •Zákaznická zpětná vazba a věrnostní programy

goals •Porozumět principům a smyslu marketingu •Naučit se vytvářet a aplikovat marketingové strategie •Ukázat způsoby efektivního využití sociálních sítí •Podpořit schopnost získávat a udržet zákazníky

skills •Vytvořit marketingovou analýzu a strategii •Používat nástroje pro segmentaci a cílení zákazníků •Efektivně využívat sociální sítě k propagaci •Získávat zpětnou vazbu a budovat věrnostní programy

notice

Kurzy podle kategorie